23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dagrofas nye netsatsning kan komme for sent

Dagrofa bliver nu Nemlig.coms hovedleverandør og dette vil forhåbentlig gøre det nemmere for Nemlig.com at konkurrere mod Dansk Supermarked, Coop og andre store spillere på markedet.

Adm. direktør Stefan Plenge fortæller, at Nemlig.com har udviklet sig igennem de sidste fire år. Det skriver Berlingske Nyhedsbureau.

Koncernchef i Dagrofa Per Thau siger, at han håber på, at den nye samarbejdsaftale kan være med til at skabe vækst.

Det er blot endnu et tiltag i Dagrofa seneste forsøg på at vende skabe bedre resultater.

Louise Byg Kongsholm fra Pej gruppen mener, at Dagrofa har et imageproblem. Det er et godt tiltag at udvide samarbejdet med Nemlig.com, men det er måske for sent, siger Louise Byg Kongsholm.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|